Saturday as usual

Kanske inte iaf, fast nästan. För mig iaf fast inte för er, jag har varit för tom. Varför är en bra fråga men nu ska jag tips om något fint. Jag hade en bra idé om att skriva något ambitiöst för en gång skull, det lär inte bli så ikväll kan jag lova. Fast håller ni kvar i fallskärmen så kanske, kanske så återkommer jag med något över det vanliga. Ikväll bli det ett musiktips som kommer att få er att göra en volt eller kanske inget alls. Det är en låt från Xiu Xiu senaste album "Women As Lovers". Ni förstår redan då ni hör albumtiteln att det är ett bra album. Låten som ska locka er att skaffa albumet heter "I Do What I Want, When I Want" och här får ni lyssna på den. Stäng av allt och va lite apatisk för en gångs skull. Det gör er gott, kanske..........................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0